15 nov. 2010

Ny vecka -nya tag

Den nya veckan kanske inte började så bra. Hade sömnproblem så jag somnade inte förens 04:30 i morse, en aning trött och seg idag. 

Idag har jag börjat forumlera de uppdrag som ska sitta bakom fiskarna. Jag har börjat med uppdrag utifrån placeringsord. Jag har gjort två olika typer av uppsättningar. Den ena är placeringsord och antal och den andra är placeringsord, antal och färg. Nu har jag några fler firrar i fiskedammen också. Det går fortfarnde väldigt långsamt och jag har svårt att hitta motivationen. Men jag har bestämt mig för att detta ska bli en bra vecka, så då ska det bli så också! 





I morgon ska jag till Jenny på förskolan igen och låna böcker av henne. Terry skulle kolla på jobbet om han kunde hitta något till mitt memoryspel, om han inte hittar något så funderar jag på att köpa glöggmuggar i papper.



2 kommentarer: