25 nov. 2010

Fotat

Fick hjälp av Julia idag att fotografera mitt "hela havets stormar a la placeringsord" idag. Det gick jättebra. Väl hemma har jag försökt klura ut hur monkeyjam fungerar men har inte lyckats alls. Nu har jag gett mig på moviemaker, det går bättre men inte bra. Upprörd. Det är trist att lägga ner en massa tid att lära sig ett program när jag bara vill testa lite. Frustration! Men så är det ju. Jag vill ju visa min fina lilla film, men eftersom jag är lååångt ifrån klar får ni några bilder istället. Om någon känner för att hjälpa mig att få det funka i moviemaker i morgon snälla hör av dig till mig.... Thanks!


4 kommentarer:

  1. det ser jättebra ut! ge inte upp, du lär dig mycket av hur programmen fungerar. frustration kan vara något bra!

    SvaraRadera
  2. Tack Lovisa! Får se vad som händer idag då!

    SvaraRadera
  3. Jag är lika ny på dessa program som dig, så jag kan tyvärr inte hjälpa, men jag tror du klarar det. Ge inte upp. Har du tittat på tutorials som finns på nätet. Lycka till Anna. jag tror det blir jätte bra

    SvaraRadera
  4. Tack Merete!! Idag har jag tagit nya tag! Det blir ganska bra....det är bra att inte ge upp, bara att prova och prova igen =)

    SvaraRadera