17 nov. 2010

Gå vidare

På grupphandledningen igår var det blandade känslor. Det är jobbigt att var i en process. Jag är mycket stressad. Och det tog i över hand. Men så är det ibland. Idag träffade jag Nike för en kort enskild handledning. Kändes skönt, jag förstod nog mer av tanken med gestaltning och hur jag ska applicera det på mitt arbete...hur mitt arbete ska fortsätta växa.

Jag har lämnat fiskarna en stund, de vilar i sin damm. Nu skissar jag på en idé med rörelse i rummet. Att barnen själv med sina kroppar ska få erfara de begreppen (placeringsord/lokaliseringsord) som det handlar om i fiskedammen. Jag har också samlat in muggar (tack kära sponsor Mc'Donalds) som jag ska göra mitt memory av.

2 kommentarer:

  1. Så bra Anna med Mc Donalds kopparna. det skall bli roligt att se dit memorispel

    SvaraRadera
  2. Tack...det var grymt jobbigt våga fråga. men det gick fint! Japp, tar med mina utkast på tisdag =)

    SvaraRadera