21 dec. 2010

Skrivning på schemat

Igår var en bra dag, fick skrivit mycket. Hoppas att det blir så idag, imorgon och på torsdag också. Ska försöka så att jag inte behöver sätta så mycket med uppsatsen i mellandagarna.Vill heslt vara ledig då, men vem vill inte det? :)

Jag ar jättesvårt att hitta böcker om min metod. Jag har för mig att Joakim sa att jag hade metoden litteraturstudie/litteraturundersökning...har letat och lånat många böcker om metoder och textanalyser men har ännu inte hittat något. Några tips?

Jag har några detaljer kvar på gestaltningen, men det fixar jag efter att uppsatsen är inlämnad. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska bygga upp utställningen ännu men när jag pratade med Malin och Julia bestämde jag mig för att vänta tills vi alla är på plats den 3:e januari, så är det lättare att se hur man vill ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar